Treningi personalne

Trening personalny jest kierowany do osób, które chcą osiągnąć zauważalne efekty ćwiczeń w możliwie krótkim czasie. Mogą to być osoby, które nie ćwiczą lub takie, które trenują regularne ale bez widocznych rezultatów. Trening personalny to trening szyty na miarę. Nieważne, czy chcesz spalić tkankę tłuszczową czy poprawić swoje wyniki, bo trenujesz wyczynowo – nasi trenerzy dostosują trening specjalnie do Ciebie.

Pierwsza wizyta w studiu będzie trwać około 1,5 godziny. Trener personalny poprowadzi z Tobą konsultację, podczas której poznamy Twoje oczekiwania, opowiesz nam o przebytych kontuzjach i doświadczeniu sportowym. Kolejnym krokiem jest wyznaczenie celu. Pod konkretny cel ustalany jest program treningowy oraz optymalna liczba treningów do jego osiągnięcia. Na pierwszym treningu sprawdzana jest sprawność fizyczna oraz przeprowadzana jest analiza składu ciała i test FMS (Functional Movement Screen). Jako jeden z nielicznych klubów w Polsce stosujemy metodykę FMS, która daje informację na temat zaburzeń układu ruchu. Dzięki temu trener może łatwo dodać ćwiczenia korygujące, które zabezpieczają przed kontuzjami i przywracają prawidłowe funkcje ruchowe. Na pierwszy spotkaniu ustalimy też wspólnie intensywność treningu adekwatną do Twojej dyspozycyjności czasowej. Po pierwszym spotkaniu z trenerem wysyłamy drogą mailową wskazówki na temat odżywiania i przykładowy plan zbilansowanej diety.

Trener personalny wykorzystuje Twój czas na trening efektywnie – w ciągu jednej godziny ćwiczeń możesz naprawdę się zmęczyć. Zadaniem trenera jest ciągłe motywowanie do osiągania lepszych wyników, a także wprowadzanie nowych metod treningowych i coraz bardziej wymagających ćwiczeń. W regularnych odstępach czasu dokonywane są pomiary postępów. Naszym zadaniem jest tak ułożyć trening, żebyś Ty czuł się komfortowo i żeby przynosił on najlepsze efekty. 

Treningi personalne a różne dyscypliny sportowe

Treningi personalne są również skierowane do osób uprawiających różne dyscypliny sportowe. Wykonując dodatkowe ćwiczenia pod okiem trenera, można znacznie poprawić swoje wyniki, zabezpieczyć się przed kontuzjami, a także szybciej się regenerować. Doskonałymi przykładami są: ćwiczenia dla biegaczy, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia po kontuzji, czy też ćwiczenia dla golfistów.

Warszawa, Al. Szucha 8 mapa »

studio@elitezone.com.pl

(22) 629 09 57

© 2013 All rights reserved. Theme by pifpafdesign | Trener personalny Warszawa MokotówStrona wykonana przez doNETA.pl